دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

به گزارش آوای خزر، به نقل از اقتصادنیوز، امروز سکه برای برگشت به کانال ۱۱ میلیون تومان تلاش خواهد کرد. دست فلز گران بهای داخلی را کاهش بهای اونس طلا در بازارهای جهانی تا حدی بسته است، ولی سکه بازان به صعود قیمتی دلار خوش بین هستند. با فرض اینکه قرار است حباب فلز گران بهای داخلی در سطح همان ۳ درصد روز پنج شنبه باقی بماند، سکه با دلار بالای ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان می تواند به راحتی به بالای مرز ۱۱ میلیون تومانی رهسپار شود. حداقل دیشب در معاملات پشت خطی، سکه بالای ۱۱ میلیون تومان معامله شد، در شرایطی که قیمت دلار نیز ورای ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان مشتری داشت.

  • حباب سکه به ۲۰۰ هزار تومان رسید | ارمغان روز مادر برای بازار سکه

 

  • از هیجان تا آرامش

تعدادی از بازیگران باتجربه بازار سکه باور داشتند، سکه امامی تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده توسط نوسان گیران در معاملات پشت خطی افزایشی شد. از نگاه آن ها، این افزایش در ابتدای روز شنبه به نوسان گیران کمک می کند، جو بازار را داغ تر کنند و دارایی خود را از اواسط روز با قیمت های بالاتر به فروش برسانند.

در واقع از نگاه این عده، باید پس از ساعت ۱۲ ظهر منتظر یک سود گیری در بازار سکه بود. به باور آن ها، هیجان قیمتی ابتدای روز و افزایش قیمت ها، در ادامه روز فروکش خواهد کرد. با این حال، اگر قرار باشد، بازار رویه افزایشی را ادامه دهد، در مرحله اول نیاز دارد که بالای سطح ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی تثبیت شود و در گام دوم، در فکر عبور از محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی باشد. یکی از عوامل که عبور سکه از آن محدوده های مقاومتی را دشوار می کند، افت بهای اونس طلا در انتهای هفته بازارهای جهانی است. اونس طلا بار دیگر برای عبور از محدوده هزار و ۹۰۰ دلاری ناکام ماند و این مساله می تواند انتظارات افزایشی سکه بازان را تا حدی تحت تاثیر قرار دهد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار